تماس با ما

جهت ارتباط با پشتبانان ما می‌توانید در صفحه اینستاگرام ما و یا واتساپ و تلگرام  شماره درج شده در زیر پیام دهید. پشتیبانان در تمام روزهای هفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

تماس با ما

    سوالات پرتکرار

    نحوه سفارش کالا در بورس کتاب چگونه است؟

    سفارش کالا در بورس کتاب، به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام می‌پذیرد. برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه می‌توانید به صفحه " رویه سفارش کالا در بورس کتاب " مراجعه کنید.

    آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در انبار فروشگاه وجود دارد؟

    خیر، بورس کتاب با رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تسهیل فرایند خرید غیر حضوری ضوابط و مراحل سفارش، ارسال و بازگشت کالا را به گونه ای طراحی کرده تا مصرف کننده بتواند پروسه خرید مشابه با خرید حضوری و با مزایای بیشتر داشته باشد. از این رو در هیچ صورتی امکان خرید حضوری از دفتر مرکزی بورس کتاب و یا سایر دفاتر خدماتی مرتبط وجود ندارد.

    پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟

    برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله، با مراجعه به پنل کاربری خود می‌توانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان می‌شود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است. اگر مرسوله شما توسط پیک ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است می‌توانید از طریق گزینه پیگیری سفارش پنل خود، ارتباط با پشتیبان آنلاین سایت، صفحه اینستاگرام و یا واتساپ بورس کتاب وضعیت مرسوله آگاه شوید.