کتاب بازاریابی پرمحتواEpic Content Marketing

نقد و بررسی اجمالیEpic Content Marketing

کتاب بازاریابی پرمحتوا چگونه داستان متفاوتی روایت کنید، صدایتان را در ازدحام تبلیغات به گوش مخاطب برسانید و با بازاریابی کمتر، مشتری بیشتری به دست آورید اثر جو پولیزی

 

کتاب بازاریابی ترجمه فارسی کتاب Epic Content Marketing نوشته جو پولیزی است که در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شده است. نسخه فارسی کتاب با ترجمه سجاد بهجتی توسط انتشارات آریاناقلم منتشر شده است.

این کتاب به شما یاد می‌دهد که با تولید محتوای اثربخش، توجه مخاطب را به پیام خود جلب کنید و محتوایی تولید کنید که باعث فروش بیشتر و افزایش درآمد شما شود.

 

 

 

درباره‌ کتاب بازاریابی پرمحتوا

اگر صاحب کسب‌وکار هستید، حتماً می‌دانید که تبلیغات مؤثر و بهینه چقدر در رسیدن شما به هدف و موفقیت مهم است. امروزه بسیاری از شرکت‌های تجاری موفق بخش زیادی از توان خود را به بازاریابی اختصاص داده و تلاش می‌کنند با نوین‌ترین روش‌های این کار آشنا شوند. در صورتی که شما نیز به اهمیت بازاریابی اعتقاد دارید، این کتاب بهترین راهنمایی است که در دستان شما قرار گرفته.

کتاب بازاریابی پرمحتوا (Epic content marketing) با زبانی ساده و روان، به آموزش جزء به جزء تبلیغات محتوایی می‌پردازد. این اثر، درک جامعی از میدان اقتصاد و تبلیغات به شما ارائه می‌کند و با استفاده از مثال‌ها، اشکال و نمودارهای گوناگون، تمام مسائلی را که مربوط به این حوزه هستند بررسی می‌کند.

جو پولیزی (Joe Pulizzi)، نویسنده و متخصص بازاریابی، در فصل‌های گوناگون این کتاب سعی دارد شما را به بهترین شکل با مفاهیم بازاریابی محتوایی آشنا کند. موضوعاتی از جمله بازاریابی محتوایی چیست؟، شرکت‌های رسانه‌ای آینده، پرسونای مخاطب و مواردی از این دست، در این کتاب گرد آمده و آن را به اثری جذاب و کاربردی تبدیل کرده‌اند.

پس کتاب بازاریابی پرمحتوا به شما می‌آموزد که چگونه با تمرکز بر خواست، علایق، سلیقه و اهداف مخاطب، برنامه‌ریزی‌های کلان خود را تعیین کرده و مسیر تبلیغات خود را سامان دهید.

 

 

 

بخشی از مقدمه کتاب بازاریابی پرمحتوا

نرخ باز شدن ایمیل‌ها، کلیک روی بنرهای تبلیغاتی، تماس تلفنی و .. در حال کاهش‌ است. مخاطب به بیشتر محتوای تولید شده توجه نمی‌کند، آن را نمی‌خواهد یا به آن واکنشی نشان نمی‌دهد و اقدامی نمی‌کند. همۀ‌ این‌ها نشان می‌دهد که عصر تبلیغات انبوه، برندمحور، و یکطرفه تمام شده است. اما با این حال تبلیغاتی که کسب‌وکارهای امروزی تولید می‌‎کنند همچنان به همان شیوۀ گذشته است.

از طرفی ظاهرا هرچقدر محتوا ارزان و ارزانتر می‌شود، توجه مخاطب گران و گرا‌ن‌تر می‌شود. در چنین شرایطی باید چطور صدای خود را به گوش مخاطب برسانیم و توجه‌اش را جلب کنیم؟ چطور باید مخاطب را تشویق به خرید کنیم؟

کتاب «بازاریابی پرمحتوا» به شما یاد می‌دهد که با تولید محتوای اثربخش، توجه مخاطب را به پیام خود جلب کنید و محتوایی تولید کنید که باعث فروش بیشتر و افزایش درآمد شما شود.

جو پولیزی در این کتاب به شما می‌گوید که بازاریابی محتوا به چه معناست. فرآیند تولید محتوا چیست؟ چند نوع محتوا داریم؟ چطور تقویم محتوایی تنظیم کنید؟ در چه کانال‌هایی محتوا را قرار بدهید؟ وظایف مسئول تولید محتوا چیست؟ و…

اندازۀ کسب‌وکار شما مهم نیست. هر عنوان و نقشی که دارید، اگر بخشی از فرایند بازاریابی هستید، این کتاب برای شماست.

 

 

 

سرفصل مطالب کتاب

بخش اول: بازاریابی محتوایی: بازگشت به نقطۀ شروع
فصل‌اول: بازاریابی محتوایی چیست؟
فصل‌دوم: تاریخچۀ بازاریابی محتوایی
فصل‌سوم: چرا بازاریابی محتوایی؟
فصل‌چهارم: مدل کسب‌وکار بازاریابی محتوایی
فصل‌پنجم: چارچوب کسب‌وکار بازاریابی محتوایی
فصل‌ششم: شرکت‌های رسانه‌ای آینده

بخش دوم: استراتژی و محتوای جاویژۀ بازارتان را تعریف کنید
فصل‌هفتم: درستی بیشتر یا کمتر
فصل‌هشتم: بازاریابی محتوایی تحسین‌برانگیز چیست؟
فصل‌نهم: هدفِ حق اشتراک
فصل‌دهم: پرسونای مخاطب
فصل‌یازدهم: تعریف چرخۀ تعامل
فصل‌دوازدهم: تعریف جاویژۀ محتوا
فصل‌سیزدهم: بیانیۀ مأموریت بازاریابی محتوایی

بخش سوم: مدیریت فرایند محتوا
فصل‌چهاردهم: تدوین تقویم محتوا
فصل‌پانزدهم: مدیریت فرایند تولید محتوا
فصل‌شانزدهم: انواع محتوا
فصل‌هفدهم: یافتن دارایی‌های محتوایی
فصل‌هجدهم: استخراج محتوا از کارکنان
فصل‌نوزدهم: پلت‌فرم محتوا
فصل‌بیستم: برنامۀ کانال‌های توزیع محتوا در عمل

بخش چهارم: بازاریابی داستان
فصل‌بیست‌ویکم: رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوایی
فصل‌بیست‌ودوم: سایر روش‌های ترویج محتوا
فصل‌بیست‌وسوم: بهره برداری از مدل تأثیرگذاران اجتماعی برای بازاریابی محتوایی

بخش پنجم: به کار انداختن محتوا
فصل‌بیست‌وچهارم: سنجش تأثیر بازاریابی محتوایی
فصل‌بیست‌وپنجم: سیر تکاملی داستان تحسین‌برانگیز

 

 

 

مشخصات کتاب

‌‌نویسنده: جو پولیزی

مترجم: سجاد بهجتی

تعداد صفحات: ۳۸۴

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

نوبت چاپ: چهارم، ۱۴۰۰

شابک: ۹۷۸۶۰۰۷۶۷۷۹۶۴

قیمت: ۳۴۸ هزار تومان

ناشر: آریاناقلم

برچسب:
مشخصات کلیEpic Content Marketing
کتاب
موضوع

عنوان اصلی

Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less

سال انتشار میلادی

2013

نویسنده

مترجم

ناشر

نوبت و سال چاپ

چاپ چهارم
سال 1400

شابک

9786007677964

تعداد صفحات

384

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

جنس کاغذ

بالکی (کاغذ سبک)

وزن 450 گرم
نظرات کاربرانEpic Content Marketing
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب بازاریابی پرمحتوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخEpic Content Marketing

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیEpic Content Marketing