کتاب بازاریابی املاک و مستغلاتReal estate marketing

شناسه محصول: smelbzoskfd دسته: , Brand:

150.000 تومان

موجود

نقد و بررسی اجمالیReal estate marketing

کتاب بازاریابی املاک و مستغلات راهکارهای علمی و عملی در انتخاب، خرید، فروش و اجاره ساختمان، ملک و آپارتمان (با نگرش فرهنگ و بازار ایران)

 

کتاب بازاریابی املاک و مستغلات ترجمه و تالیف علی خویه و فهیمه احمدی در ۱۷۶ صفحه توسط انتشارات دیدآور منتشر شده است. در این کتاب مفاهیم بازاریابی و خرید و فروش ملک و همچنین رفتار خریداران و فروشندگان بررسی شده است. بخش پایانی کتاب نیز به بیان تکنیک‌هایی برای بازاریابی در املاک و مستغلات پرداخته شده است.

 

 

 

بخشی از مقدمه کتاب بازاریابی املاک و مستغلات

مسکن، ملک و ساختمان از مهمترین و ضروری‌ترین نیازهای زندگی هر فردی است و هر کس به نوعی و به هر شکلی در طول زندگی خود با این مسئله درگیر بوده است. بر مبنای برخی آمار ارایه شده بیش از سه درصد از فکر، گفتار و ذهن هر فردی در طول زندگی اش متوجه مسکن و ملک می‌باشد. هر انسانی پس از تامین نیازهای اولیه خود مانند خوراک و پوشاک، به فکر تامین یک سقف، مسکن و ملک مناسب برای زندگی است. علاوه بر این صنعت ساختمان سازی و بازار خرید و فروش مسکن و ملک یکی از مسایل محوری بوده و نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور و سبد هر خانوار دارد.

این صنعت که اکنون در کشور ما ۳۴% از مشاغل را به خود اختصاص داده است، نیاز به توجه ویژه و مخصوص دارد. بنابراین ضروری است تا از طریق آموزش، تحقیق و اجرای شیوه های عملی بازاریابی و استراتژی های لازم، زمینه های خرید و فروش علمی و بازاریابی تخصصی در این حوزه فراهم آید. کتاب بازاریابی املاک و مستغلات که به طور خلاصه و با زبانی ساده نگاشته شده که می‌تواند مورد استفاده هر فرد در زندگی، کسب و کار و سرمایه گذاری قرار گیرد. این کتاب می‌تواند به عنوان یک راهنمای خوب و منبعی معتبر برای تمامی اقشار جامعه از خانم خانه‌دار گرفته تا مشاور املاک، از سرمایه گذار تا سرمایه دار، از دانشجو تا استاد، از مهندس معمار تا کارخانه دار و از هنرمند تا صنعتگر مورد استفاده واقع شود.

 

 

 

سرفصل مطالب کتاب بازاریابی املاک و مستغلات

  • بازاریابی ملک و ساختمان چیست؟
  • رفتار خریداران، استفاده کنندگان و مصرف کنندگان ملک و ساختمان
  • انواع رفتارهای خرید در بازاریابی ملک و ساختمان
  • قیمت و قیمت گذاری ملک و ساختمان
  • استراتژی های تعدیل و مدیریت قیمت ها
  • تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش ملک
  • مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی
  • تکنیک های بازاریابی، انتخاب، خرید، اجاره و فروش املاک
  • تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش املاک و ساختمان ها
  • خطاها و دام های خرید و فروش ساختمان و ملک
  • تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک
  • مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش املاک و ساختمان
  • برخی از نکات و تکنیک های فروش ملک و ساختمان
  • نمونه قراردادهای خرید، فروش و بازاریابی املاک و ساختمان
  • نمونه قراردادهای واگذاری فروش و بازاریابی به یک عامل یا مشاور
  • برخی از اصول و نکات سکونت در مجتمع های مسکونی و مدیریت آپارتمان

 

 

 

مشخصات کتاب

تالیف و ترجمه: علی خویه، فهیمه احمدی

تعداد صفحات: ۱۷۶

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز

جنس کاغذ: بالکی

نوبت چاپ: دهم (ویرایش دوم)، سال ۱۴۰۱

شابک: ۹۷۸۶۰۰۱۰۴۰۲۲۱

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

ناشر: انتشارات دیدآور

برچسب:
مشخصات کلیReal estate marketing
کتاب
موضوع

نویسنده


ناشر

نوبت و سال چاپ

چاپ دهم
سال 1401

شابک

9786001040221

تعداد صفحات

176

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

جنس کاغذ

بالکی (کاغذ سبک)

وزن 300 گرم
نظرات کاربرانReal estate marketing
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب بازاریابی املاک و مستغلات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخReal estate marketing

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیReal estate marketing