کتاب بازاریابی املاک و مستغلات راهکارهای علمی و عملی در انتخاب، خرید، فروش و اجاره ساختمان، ملک و آپارتمان (با نگرش فرهنگ و بازار ایران)
کتاب بازاریابی املاک و مستغلات ترجمه و تالیف علی خویه و فهیمه احمدی در ۱۷۶ صفحه توسط انتشارات دیدآور منتشر شده است. در این کتاب مفاهیم بازاریابی و خرید و فروش ملک و همچنین رفتار خریداران و فروشندگان بررسی شده است. بخش پایانی کتاب نیز به بیان تکنیکهایی برای بازاریابی در املاک و مستغلات پرداخته شده است.
بخشی از مقدمه کتاب بازاریابی املاک و مستغلات
مسکن، ملک و ساختمان از مهمترین و ضروریترین نیازهای زندگی هر فردی است و هر کس به نوعی و به هر شکلی در طول زندگی خود با این مسئله درگیر بوده است. بر مبنای برخی آمار ارایه شده بیش از سه درصد از فکر، گفتار و ذهن هر فردی در طول زندگی اش متوجه مسکن و ملک میباشد. هر انسانی پس از تامین نیازهای اولیه خود مانند خوراک و پوشاک، به فکر تامین یک سقف، مسکن و ملک مناسب برای زندگی است. علاوه بر این صنعت ساختمان سازی و بازار خرید و فروش مسکن و ملک یکی از مسایل محوری بوده و نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور و سبد هر خانوار دارد.
این صنعت که اکنون در کشور ما ۳۴% از مشاغل را به خود اختصاص داده است، نیاز به توجه ویژه و مخصوص دارد. بنابراین ضروری است تا از طریق آموزش، تحقیق و اجرای شیوه های عملی بازاریابی و استراتژی های لازم، زمینه های خرید و فروش علمی و بازاریابی تخصصی در این حوزه فراهم آید. کتاب بازاریابی املاک و مستغلات که به طور خلاصه و با زبانی ساده نگاشته شده که میتواند مورد استفاده هر فرد در زندگی، کسب و کار و سرمایه گذاری قرار گیرد. این کتاب میتواند به عنوان یک راهنمای خوب و منبعی معتبر برای تمامی اقشار جامعه از خانم خانهدار گرفته تا مشاور املاک، از سرمایه گذار تا سرمایه دار، از دانشجو تا استاد، از مهندس معمار تا کارخانه دار و از هنرمند تا صنعتگر مورد استفاده واقع شود.
سرفصل مطالب کتاب بازاریابی املاک و مستغلات
- بازاریابی ملک و ساختمان چیست؟
- رفتار خریداران، استفاده کنندگان و مصرف کنندگان ملک و ساختمان
- انواع رفتارهای خرید در بازاریابی ملک و ساختمان
- قیمت و قیمت گذاری ملک و ساختمان
- استراتژی های تعدیل و مدیریت قیمت ها
- تبلیغات و ارتباطات بازاریابی در بازاریابی خرید و فروش ملک
- مراحل تدوین سیستم ارتباطی بازاریابی
- تکنیک های بازاریابی، انتخاب، خرید، اجاره و فروش املاک
- تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش املاک و ساختمان ها
- خطاها و دام های خرید و فروش ساختمان و ملک
- تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک
- مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش املاک و ساختمان
- برخی از نکات و تکنیک های فروش ملک و ساختمان
- نمونه قراردادهای خرید، فروش و بازاریابی املاک و ساختمان
- نمونه قراردادهای واگذاری فروش و بازاریابی به یک عامل یا مشاور
- برخی از اصول و نکات سکونت در مجتمع های مسکونی و مدیریت آپارتمان
مشخصات کتاب
تالیف و ترجمه: علی خویه، فهیمه احمدی
تعداد صفحات: ۱۷۶
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
جنس کاغذ: بالکی
نوبت چاپ: دهم (ویرایش دوم)، سال ۱۴۰۱
شابک: ۹۷۸۶۰۰۱۰۴۰۲۲۱
قیمت: ۱۵۰ هزار تومان
ناشر: انتشارات دیدآور
برچسب: املاک و مستغلات بازاریابی ملک راهنمای خرید و فروش ملک
نقد و بررسیها0
هنوز بررسیای ثبت نشده است.