کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد کتاب جامع درباره دیجیتال مارکتینگ، ایجاد کمپین تبلیغاتی و رشد شبکههای اجتماعی
کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد نوشته راین دیس و راس هنبری از سری کتابهای دامیز است. ویژگی مشترک این سری از کتابها زبان ساده، لحن صمیمی و مثالهای ملموس و کاربردی است.
این کتاب ترجمه عنوان اصلی Digital Marketing for dummies است که نخستین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این کتاب یکی از پرفروشترین کتابهای دامیز به شمار میرود.
درباره کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد
در کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد، دیجیتال مارکتینگ بصورت دوستانه آموزش داده شده و به شما نشان میدهد چگونه از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و راهکارهای آن برای گسترش برند خود، افزایش مخاطبان و کسب درآمد از مشتریان استفاده کنید.
این کتاب به شما کمک میکند تا از تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود بیشترین بهره را برده و همچون یک آکادمی دیجیتال مارکتینگ حرفهای، شما را به عنوان یک دیجیتال مارکتر آموزش میدهد.
آنچه که چند سال قبل در بازاریابی دیجیتال کارگشا بوده است، حال دیگر استفادهای ندارد. بنابراین ما باید روشها و ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ را بشناسیم و در این دنیای رقابتی تبلیغات با قدرت به کارمان ادامه دهیم. این کتاب تمامی روشها، تکنیکها، ابزارها و مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را به صورت فصلبندی شده به شما آموزش میدهد.
مطالعه این کتاب به همه صاحبان کسبوکار و وبسایت، علاقهمندان به بازاریابی دیجیتال، بنیانگذاران کسبوکارهای نوپا، مدیران شرکتها و مجموعههای بسیار بزرگ و همچنین همه مسئولان و مدیران اجرایی و میانرده هر کدام از مسئولیتهای مرتبط با بازاریابی یک مجموعه، توصیه میشود. چه مغازه یا بوتیکی کوچک را اداره میکنید یا سازمان یا شرکتی بزرگ، باید بدانید جذب و حفظ مشتری کلید موفقیت شماست.
سرفصل مطالب کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد
بخش یک: آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
فصل ۱: درک سفر مشتری
فصل ۲: انتخاب کمپین بازاریابی مناسب
فصل ۳: ایجاد پیشنهاد موفق (برنده)
بخش دوم: استفاده از محتوا برای ایجاد طرفداران، دنبال کنندگان و مشتریان
فصل ۴: کمال گرایی در بازاریابی محتوایی
فصل ۵: وبلاگ نویسی برای کسب و کار
فصل ۶: فهرستی از ۵۷ ایده برای پست وبلاگ
بخش سوم: ایجاد ترافیک وب سایت
فصل ۷: ساخت صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا
فصل ۸: دریافت ترافیک با بازاریابی جستجو
فصل ۹: استفاده از اهرم شبکههای اجتماعی
فصل ۱۰: گذری بر ترافیک پولی
فصل ۱۱: پیگیری با استفاده از بازاریابی ایمیلی
بخش چهارم: اندازه گیری، تحلیل و بهینهسازی کمپینها
فصل ۱۲: پردازش اعداد و ارقام، اداره کردن کسب و کار مبتنی بر داده
فصل ۱۳: بهبود کمپینها برای دستیابی به بیشترین ROI
بخش پنجم: ده تاییها
فصل ۱۴: ده مورد از رایج ترین اشتباهات در دیجیتال مارکتینگ
فصل ۱۵: ده مورد از مهارتها ترند دیجیتال مارکتینگ که باید به روزمهتان اضافه شود
فصل ۱۶: ده مورد از ابزارهای ضروری برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ
مشخصات کتاب
نویسنده: راین دیس، راس هنبری
مترجمان: محمد فانی
تعداد صفحات: ۳۷۴
قطع کتاب: وزیری
نوع جلد: شومیز
نوع کاغذ: بالکی
نوبت چاپ: اول، ۱۳۹۸
شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۰۸۵۲۸۴
قیمت: ۱۵۵ هزار تومان
ناشر: هیرمند
نقد و بررسیها0
هنوز بررسیای ثبت نشده است.