کتاب ابعاد بازار در تحلیل تکنیکال کریم عزتی فر
کتاب ابعاد بازار در تحلیل تکنیکال نوشته مهندس کریم عزتی فر در ۳۱۲ صفحه و چهار فصل توسط انتشارات آراد منتشر شده است. این کتاب به صورت تک رنگ (سیاه و سفید) به چاپ رسیده است. جهت مطالعه و استفاده از این کتاب، نیاز است خواننده با الگوهای تکنیکال آشنا باشد.
بخشی از مقدمه کتاب ابعاد بازار در تحلیل تکنیکال
هدف کتاب ابعاد بازار در تحلیل تکنیکال نوشته کریم عزتی فر، معرفی ابعاد بازار در تحلیل تکنیکال است. در یک تحلیل جامع، نمودار در چهار بعد بررسی شده و پس از تایید آنها، معاملهای با احتمال موفقیت بالا پیشنهاد میگردد.
شاید تجربه عملکرد ناموفق الگوهای کلاسیک، هارمونیک و … را داشته باشید. بهشکلی که برخی بر این باورند که تحلیل تکنیکال پر خطا است. بررسی جایگاه وقوع الگوها، کلید موفقیت آنها است. این کتاب بر آن است که جایگاه صحیح الگوها را معرفی نماید. به سخنی دیگر، پس از معرفی ابعاد بازار، بعد مکان برجستهترین موضوع این کتاب است.
تحلیل با یافتن یک الگو آغاز میگردد. سپس بررسی میکنیم آیا الگو جایگاه مناسب دارد؟ آنگاه نوبت به ابزار است که از الگو پشتیبانی کند و در آخر، فرمان ورود، توسط تریگر صادر میشود. در کتاب ابعاد بازار در تحلیل تکنیکال سعی بر این است که با مثالهای متعدد (۱۸۶ مثال)، ابعاد چهارگانه آموزش داده شود. نگاه اصلی این کتاب، تعیین نقطه ورود مناسب به کمک ابعاد چهارگانه است.
فرض بر این است که خواننده کتاب با مفاهیم پایه تحلیل تکنیکال آشنا است. نگارنده پیشنهاد میکند قبل از مطالعه این اثر، کتابهای تحلیل تکنیکال کاربردی در بورس اوراق بهادار و هنر معامله در یک اصلاح پیچیده مورد مطالعه قرار گیرد.
سرفصل مطالب کتاب ابعاد بازار در تحلیل تکنیکال
فصلاول: ابزارها و الگوها در تحلیل تکنیکال
فصلدوم: جایگاه الگوهای کلاسیک
فصلسوم: جایگاه الگوهای هارمونیک
فصلچهارم: جایگاه الگوهای الیوتی
ضمیمه: ابزارها و الگوها
مشخصات کتاب
نویسنده: کریم عزتی فر
تعداد صفحات: ۳۱۲ صفحه
قطع: وزیری
نوع جلد: گالینگور
نوع چاپ: تک رنگ (سیاه و سفید)
نوبت چاپ: دوم، ۱۳۹۹
شابک: ۹۷۸۶۰۰۱۸۶۳۹۱۲
قیمت: ۳۲۰ هزار تومان
ناشر: آراد
برچسب: کتاب های کریم عزتی فر
نقد و بررسیها0
هنوز بررسیای ثبت نشده است.